Restaurant

Papermoon

Voor dit restaurant realiseerde ik een compleet nieuwe website. Mijn grootste uitdaging tijdens dit project was het overbrengen van de prettige sfeer. Daarnaast wilde ik er voor zorgen dat gasten makkelijker en sneller via de website kunnen reserveren. Dat is me gelukt.

User Experience is key

De beleving van de gast start voortaan al tijdens het reserveren.

In de jaren dat ik zelf in de horeca heb gewerkt is me één ding heel goed bijgebleven: de beleving van de gast heeft te allen tijde de hoogste prioriteit. Tijdens het ontwerpen van de nieuwe maatwerk website voor restaurant Papermoon heb ik dit goed in mijn achterhoofd gehouden.

Beeldmateriaal

Visueel aantrekkelijke beelden om de tekstuele content te ondersteunen.

Om de tekstuele content van de website visueel te ondersteunen heb ik veel gebruikt gemaakt van beeld. Er waren veel mooie beelden van gerechten en van het restaurant beschikbaar, dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Het draagt bij aan de beleving, en het ziet er natuurlijk goed uit.

Techniek

Een full responsive website, mobile first ontworpen.

Voor een optimale usability is het belangrijk dat de website overal bruikbaar is, onafhankelijk van op welk apparaat je hem bezoekt. Alle ontwerpen zijn beredeneerd vanuit mobiele schermbreedte en zijn van daaruit uitgebreid naar bredere schermen.