Souvy.

Souvy biedt haar klanten alles wat ze nodig hebben om met de innovatieve ‘sous vide’ kooktechniek aan de slag te gaan. Als mede-eigenaar valt de website onder mijn verantwoordelijkheden. Het is een uitgebreide website met een geavanceerde webshop en een communityplatform. De website wordt continu verbeterd en vernieuwd.

Beeldmateriaal

Alle foto’s op de website van Souvy zijn door mij gemaakt. Elke maand worden er nieuwe recepten geschreven en op de foto gezet. Ik stijl de gerechten samen met compagnon Jorick en leg ze vervolgens vast in de kookstudio. Het is ons doel om voor het eind van 2018 een eigen Souvy kookboek uit te brengen. Cool toch?

Gericht op conversie

Deze website is nooit klaar. Door de gebruikersdata te blijven analyseren zijn er telkens weer onderdelen die verbeterd kunnen worden. Hierdoor ontstaat er een website die alsmaar sterker wordt op het gebied van usability, user experience en SEO. Het resultaat hiervan is een conversie die blijft stijgen.

Responsive design

Meer dan 50% van alle bezoekers op de website van Souvy browst op een smartphone en ongeveer 25% op een tablet. Het goed blijven functioneren van de website op schermen met verschillende breedtes is daarom essentieel. De ‘mobile first’ strategie is voor mij een standaard geworden. Ik bedenk eerst hoe items er op een smartphone uit moeten zien. Vervolgens pas ik deze ontwerpen aan op de bredere schermen.

Meer zien?

Bekijk dan een van de andere cases op mijn portfolio

Terug naar portfolio